Історія гімназії– це часточка історії України, Харкова. Тисячі наших випускників працюють в Україні та за її межами. У всі часи колектив гімназії з гідністю виконував свій обов’язок – навчати і виховувати. Це нелегке завдання. Адже вчитель – носій культури. Він бере участь у вихованні особистості як синтезу всіх багатств, які створені людськістю.
Учитель гімназії №44 – це людина, що зорієнтована на майбутнє, на ньому відповідальність за формування у молодого покоління активної життєвої позиції, прагнення все зробити для блага Батьківщини.
КРЕДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
«Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями»
В. Сухомлинський
МІСІЯ:
- забезпечення сучасної освіти та цілісного розвитку учнів у відповідності до індивідуальних та суспільних потреб.
ЦІННОСТІ:
- людина;
- професіоналізм;
- творче мислення;
- прагнення до постійного розвитку;
- усвідомлений патріотизм;
- висока моральність;
- відповідальність. повага.
МИ ВІРИМО:
Кожен учень – унікальна особистість, яка здатна навчатись різними методиками у зручному для себе темпі. Пізнавати себе, визначати своє життєве кредо, мету життя і життєву стратегію, планувати діяльність задля досягнення високих цілей. Тільки творчий вчитель здатний виховати творчого учня.
Наша гімназія цілковито спрямована на підготовку учнів до майбутнього.
З першого класу—це другий наш дім,
По-справжньому жити навчаємось в нім.
Друзів найліпших знаходимо тут,
Години найкращі проходять пливуть.
Ми прагнемо виховати випускників, які:
* самостійно навчаються протягом всього життя;
* знають свої сильні сторони;
* гнучкі та легко адаптуються до змін;
* піклуються про інших;
* відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;
* бачать у своїй роботі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.
ЦІННОСТІ:
* розкриття потенціалу кожної дитини, сприяння її творчій та пізнавальній активності;
* повага до дитини, надання їй свободи вибору;
* формування навичок роботи у колективі, толерантності, вміння ефективно співпрацювати;
* прозорі та відкриті стосунки між усіма учасниками освітнього процесу — учнями, вчителями і батьками;
* виховання особистості дитини з урахуванням найкращих національних та світових традицій для формування відкритої свідомості сучасного громадянина;
* безперервний розвиток вчителів, підвищення їхнього професійного рівня через мотивацію та саморозвиток.
УЧАСТЬ БАТЬКІВ
Навчання – це не двосторонній процес взаємодії учнів та вчителів, в ньому присутня і третя, не менш важлива, сторона – батьки. Саме тому ми приймаємо до школи не лише дитину, а й найближчих для неї людей – тата і маму, тобто всю сім’ю, і бачимо батьків активними учасниками освітнього процесу нарівні з учнями та вчителями. Такий підхід є абсолютно природним, адже сім’я – це середовище первинної соціалізації дитини, джерело її емоційної підтримки, засіб передачі та збереження цінностей. Оскільки основною метою закладу освіти є формування всебічно та гармонійно розвиненої, щасливої особистості з лідерськими якостями, без участі батьків досягти її реалізації буде неможливо.
Ми чекаємо від батьків:
* віри у свою дитину та прийняття не лише її сильних сторін, а й слабких;
* бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи свого сина чи доньки;
* довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною: до керівництва школи, вчителів, психологів, адже всі вони – професіонали, віддані своїй справі, які живуть дітьми, дивляться з вами в одному напрямку і готові до діалогу та співробітництва;
* чіткого розуміння, що дитина перебуває на території закладу практично весь день і для неї це чималий відрізок часу. Навчання є своєрідною роботою, що повинна цінуватися і сприйматися так само, як і ваша щоденна робота. Тут у дитини з’являються нові друзі, відкриваються невідомі раніше істини, розвиваються таланти. Одним словом, вона проходить шлях соціалізації, який часом не може обійтися і без певних розчарувань та проблем. А тому ми просимо вас цікавитися шкільними справами дитини, підтримувати її і одразу звертатися до нас, якщо ви помітили якісь зміни в поведінці;
* толерантності до думок, традицій та матеріального статку інших родин;
* підтримки здорового способу життя;
* поваги до української мови, культури та традицій.
Ми завжди відкриті для вас і впевнені, що разом нам вдасться в повній мірі досягти поставленої мети.