/Files/images/2023- наші цінності.jpg

Історія гімназії– це часточка історії України, Харкова. Тисячі наших випускників працюють в Україні та за її межами. У всі часи колектив гімназії з гідністю виконував свій обов’язок – навчати і виховувати. Це нелегке завдання. Адже вчитель – носій культури. Він бере участь у вихованні особистості як синтезу всіх багатств, які створені людськістю.

Учитель гімназії №44 – це людина, що зорієнтована на майбутнє, на ньому відповідальність за формування у молодого покоління активної життєвої позиції, прагнення все зробити для блага Батьківщини.

КРЕДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

/Files/images/2222-2.png

«Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями»

В. Сухомлинський

МІСІЯ:

- забезпечення сучасної освіти та цілісного розвитку учнів у відповідності до індивідуальних та суспільних потреб.

ЦІННОСТІ:

- людина;

- професіоналізм;

- творче мислення;

- прагнення до постійного розвитку;

- усвідомлений патріотизм;

- висока моральність;

- відповідальність. повага.

МИ ВІРИМО:

Кожен учень – унікальна особистість, яка здатна навчатись різними методиками у зручному для себе темпі. Пізнавати себе, визначати своє життєве кредо, мету життя і життєву стратегію, планувати діяльність задля досягнення високих цілей. Тільки творчий вчитель здатний виховати творчого учня.

Наша гімназія цілковито спрямована на підготовку учнів до майбутнього.

З першого класу—це другий наш дім,

По-справжньому жити навчаємось в нім.

Друзів найліпших знаходимо тут,

Години найкращі проходять пливуть.

Ми прагнемо виховати випускників, які:

* самостійно навчаються протягом всього життя;

* знають свої сильні сторони;

* гнучкі та легко адаптуються до змін;

* піклуються про інших;

* відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;

* бачать у своїй роботі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.

ЦІННОСТІ:

* розкриття потенціалу кожної дитини, сприяння її творчій та пізнавальній активності;

* повага до дитини, надання їй свободи вибору;

* формування навичок роботи у колективі, толерантності, вміння ефективно співпрацювати;

* прозорі та відкриті стосунки між усіма учасниками освітнього процесу — учнями, вчителями і батьками;

* виховання особистості дитини з урахуванням найкращих національних та світових традицій для формування відкритої свідомості сучасного громадянина;

* безперервний розвиток вчителів, підвищення їхнього професійного рівня через мотивацію та саморозвиток.

УЧАСТЬ БАТЬКІВ

Навчання – це не двосторонній процес взаємодії учнів та вчителів, в ньому присутня і третя, не менш важлива, сторона – батьки. Саме тому ми приймаємо до школи не лише дитину, а й найближчих для неї людей – тата і маму, тобто всю сім’ю, і бачимо батьків активними учасниками освітнього процесу нарівні з учнями та вчителями. Такий підхід є абсолютно природним, адже сім’я – це середовище первинної соціалізації дитини, джерело її емоційної підтримки, засіб передачі та збереження цінностей. Оскільки основною метою закладу освіти є формування всебічно та гармонійно розвиненої, щасливої особистості з лідерськими якостями, без участі батьків досягти її реалізації буде неможливо.

Ми чекаємо від батьків:

* віри у свою дитину та прийняття не лише її сильних сторін, а й слабких;

* бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи свого сина чи доньки;

* довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною: до керівництва школи, вчителів, психологів, адже всі вони – професіонали, віддані своїй справі, які живуть дітьми, дивляться з вами в одному напрямку і готові до діалогу та співробітництва;

* чіткого розуміння, що дитина перебуває на території закладу практично весь день і для неї це чималий відрізок часу. Навчання є своєрідною роботою, що повинна цінуватися і сприйматися так само, як і ваша щоденна робота. Тут у дитини з’являються нові друзі, відкриваються невідомі раніше істини, розвиваються таланти. Одним словом, вона проходить шлях соціалізації, який часом не може обійтися і без певних розчарувань та проблем. А тому ми просимо вас цікавитися шкільними справами дитини, підтримувати її і одразу звертатися до нас, якщо ви помітили якісь зміни в поведінці;

* толерантності до думок, традицій та матеріального статку інших родин;

* підтримки здорового способу життя;

* поваги до української мови, культури та традицій.

Ми завжди відкриті для вас і впевнені, що разом нам вдасться в повній мірі досягти поставленої мети.

Кiлькiсть переглядiв: 590