/Files/images/мальчик.jpg


Схема роботи з обдарованими дітьми

Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

  • використання різних методик, тестування;

  • проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;

  • діагностування та визначення інтересів особистості;

  • створення банку даних "Обдарована дитина"

/Files/images/мальчик2.jpg

Організація системної роботи:

  • введення додаткових предметів, спецкурсів;

  • факультативні заняття;

  • діяльність осередку наукового товариства МАНу;

  • робота шкільної МАН;

  • робота в мережі Інтернет.

Добір та розстановка кадрів:

  • вибір педагогів для роботи у класах ;

  • моніторинг діяльності вчителів;

  • залучення науковців до роботи з дітьми;

  • науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;

/Files/images/мальчик3.jpg

Формування стосунків співпраці "вчитель-учень":

  • предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;

  • конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;

  • обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;

  • фестивалі художньої самодіяльності;

  • інтелектуальні ігри;

  • учнівське самоврядування;

  • день самоврядування

Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

нагородження переможців олімпіад, конкурсів,фестивалів.

/Files/images/мальчик4.jpg

Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:

  • випуск інформаційних бюлетенів (проект);

  • всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.

Очікувані результати

Випускник нашого закладу це:

  • сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;

  • має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;

  • має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;

  • конкурентоспроможний у європейському просторі;

  • вільно володіє комп'ютером;

  • є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;

  • прагне до постійного вдосконалення здоров'я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.



Кiлькiсть переглядiв: 117