Одним із провідних видів пізнавальної діяльності в умовах роботи групи продовженого дня є самопідготовка.
Самопідготовка - одна з форм організації освітнього процесу в групі продовженого дня. Це обов'язкові щоденні заняття, на яких школярі самостійно виконують навчальні завдання в строго відведений час під керівництвом педагога-вихователя.
Мета самопідготовки – прищепити учням навички самоосвітньої роботи, яким у повсякденному житті надається величезне значення.
/Files/images/ГПД сам.jpg
При цьому враховується вік школярів, їхні самоосвітні можливості, ефективність закріплення знань,отриманих на уроках, і вправи в їхньому практичному застосуванні.
Перед самопідготовкою в групі звичайно ставиться ряд конкретних завдань:
- розширення границь навчальної роботи;
- поглиблення змісту навчальних предметів;
- одержання доступних для самостійного засвоєння знань, умінь і навичок;

- закріплення й повторення вивченого на уроках матеріалу;

- тренування в застосуванні знань, умінь і навичок для їхнього міцного засвоєння;
- розвиток інтересу до навчання;
- придбання школярами навичок самостійної роботи;
- формування виконавських навичок.

/Files/images/ГПД само.png

Самопідготовка- це не урок. На відміну від уроку ця форма навчання, незважаючи на те, що вона організується не в домашніх умовах, а в шкільних, містить у собі самоосвітні початки й характеризується самостійними навчальними діями учнів.

ПАМ’ЯТКИ:

Письмові роботи

Розв’язання задач

Швидке запам’ятовування

Читання

Українська мова

Як треба працювати

Кiлькiсть переглядiв: 446