Схема роботи з обдарованими дітьми
Виявлення здібностей та обдарувань учнів:
використання різних методик, тестування;
проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
діагностування та визначення інтересів особистості;
створення банку даних "Обдарована дитина"
Організація системної роботи:
введення додаткових предметів, спецкурсів;
факультативні заняття;
діяльність осередку наукового товариства МАНу;
робота шкільної МАН;
робота в мережі Інтернет.
Добір та розстановка кадрів:
вибір педагогів для роботи у класах ;
моніторинг діяльності вчителів;
залучення науковців до роботи з дітьми;
науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
Формування стосунків співпраці "вчитель-учень":
предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;
конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
фестивалі художньої самодіяльності;
інтелектуальні ігри;
учнівське самоврядування;
день самоврядування
Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:
нагородження переможців олімпіад, конкурсів,фестивалів.
Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:
випуск інформаційних бюлетенів (проект);
всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.
Очікувані результати
Випускник нашого закладу це:
сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;
має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;
має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;
конкурентоспроможний у європейському просторі;
вільно володіє комп'ютером;
є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;
прагне до постійного вдосконалення здоров'я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.