Щоденно: • з'ясування причин відсутності учінв на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі; • бесіди з учнями, що запізнюються на уроки; • організація чергування по класу; • індивідуальна робота з учнями; • контроль зовнішнього вигляду учнів; • організація харчування.
Щотижня: • проведення годин класного керівника; • перевірка щоденників; • проведения заходів у класі за планом роботи; • робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування; • контроль за виконанням доручень; • організація прибирання закріпленої територіі пришкільної ділянки; • робота з батьками; • робота з вчителями, що працюють у класі; • зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою) за довідками про хвороби учнів.
Щомісяця: • проведения класних зборів; • проведения бесід з безпеки життедіяльності; • організація чергування класу по школі; • відвідування уроків вчителів-предметників у своему класі; • консультації у шкільного психолога; • тестування та анкетування учнів з метою вивчення інших індивідуальних особливостей та анализу розвитку учнівського колективу; • контроль за станом підручників; • зустріч з батьківським активом; • відвідування учнів удома.
Один раз на семестр: • оформления класного журналу за підсумками семестру, складання звіту; • заповнення табелів успішності та вручения їх учням; • проведения батьківських зборів; • участь у роботі семінару, методичного об'еднання класних керівників; • аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи; • складання плану роботи на канікули
Один раз на рік: • аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний р!к; • проведения відкритого виховного заходу; • оформления особових справ учнів; • статистичні відомості про клас (станом на 5 вересня); • робота з підручниками (видавання, перевірка, здавання); • написання характеристик (за необхіності); • страхування дітей від нещасних випадків.
Оріентовний перелік документації, яку веде класний керівник: 1. Класний журнал. 2. Особові справи учнів. 3. Табелі успішності. 4. План виховної роботи. 5. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо. 6. Розробки сценаріїв виховних заходів. 7. Щоденник психолого-педагопчних спостережень за учнями. 8. Щоденник роботи з "важкими учнями". 9. Протоколи батьківських зборів. 10. Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів. 11. Журнал обліку занять з учнями, які навчаються вдома (якщо такі учні є). 12. Літопис або фотоальбом класу.