Повернутися до звичайного режиму

ЗРАЗКИ АНКЕТ

школа10СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО ФІЗИЧНОЇ ПРАЦІ
1. Де тобі найбільше подобається працювати (на полі, на підприємстві, у сфері обслуговування і т. д.)?
2. Яка робота тебе більше захоплює: постійна чи сезонна?
3. Чи займаєшся ти побутовою (домашньою) працею?
4. Які сторони фізичної праці тебе більше захоплюють (фізичне загартування, результати праці, можливість здобути навички певної професії і т. д.)?
5. Чи маєш можливість під час фізичної праці розширити і поглибити одержаніна уроках знання з різних предметів (фізики, математики, хімії, біології, історії тощо)?
6. Які якості тобі вдалося сформувати, розвинути чи зміцнити завдяки фізичній праці (трудові навички, зміцнення здоров'я, повагу до товаришів, уміння долати труднощі і т. д.)?
7. Що тобі не подобається у фізичній праці (погана організація, низька оплата, недоброзичливе ставлення працівників виробництва і т. д.)?


ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ УЧНЯ
1. Чи обрав ти свою майбутню професію?
2. Що ти знаєш про неї?
3. Чим вона тебе приваблює?
4. Які твої риси, здібності і вміння мають важливе значення для майбутньої професії?
5. Яку іншу професію ти міг би обрати?
6. Що тобі радять стосовно вибору професії батьки?


школа12СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО ПРОФЕСІЇ, ЯКУ ВІН ОБИРАЄ
Які можливості відкриє перед тобою обрана професія?
1. Творити і бути оригінальним.
2. Використати свої здібності.
3. Постійно самовдосконалюватись, розвивати кругозір.
4. Бути корисним людям.
5. Добре заробляти.
6. Користуватися авторитетом у друзів і знайомих.
7. Займати помітне становище у суспільстві.
8. Керувати людьми.
9. Забезпечити стабільне і спокійне майбутнє.


ІНТЕРЕСИ УЧНЯ
1. Чим подобається займатися у вільний час?
2. В яких гуртках береш участь?
3. Яким видом спорту займаєшся?
4. Чи маєш умови для розумного проведення вільного часу?
5. Чим би хотів (-ла) займатися у вільний час?
6. Яке місце у задоволенні твоїх інтересів займає книга, телебачення, музика, образотворче мистецтво?


СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО САМОВИХОВАННЯ
1. Чи займаєшся ти самовихованням?
2. Що спонукає тебе працювати над собою?
3. Назви основні цілі, досягти яких прагнеш шляхом самовиховання.
4. Які прийоми використовуєш у роботі над собою?
5. В чому відчуваєш труднощі в роботі над собою і як їх долаєш?
6. Яку допомогу хотів би одержати від дорослих у процесі самовиховання?
7. Чи погоджуєшся з оцінкою твоєї особистості педагогами, батькамиі товаришами?

школа11СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО ГРОМАДСЬКОЇ РОБОТИ
1. Які доручення свого колективу ти виконуєш? З якою метою?
2. Що саме сподобалось тобі в цій праці, а що не сподобалось?
3. Що заважає тобі добре виконувати громадські доручення? Як ти долаєш цітруднощі?
4. Що зробив ти для свого колективу та окремих товаришів з власної ініціативи?
5. Як оцінили товариші і вчителі виконану тобою роботу?


ВИЯВЛЕННЯ СХИЛЬНОСТІ УЧНЯ ДО НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ
1. Що спонукає тебе вчитися?
2. Що тобі більше подобається — уроки, факультативні заняття чи позакласнаробота з предметів?
3. Який навчальний предмет у школі є для тебе улюбленим?
4. Яке твоє ставлення до навчання загалом?
5. Уяви, що в тебе дуже багато вільного часу. Як ти його використаєш?


РОЗУМІННЯ УЧНЕМ ПОЧУТТЯ ЛЮБОВІ
1. Що таке справжня любов?
2. Чи є у тебе друг протилежної статі?
3. Як ставляться до ваших стосунків батьки?
4. Як ставляться до ваших стосунків однокласники?
5. Як ти ставишся до тих, хто насміхається над почуттям любові?
6. Яким повинно бути ставлення дівчат до юнаків і юнаків до дівчат у різнихжиттєвих ситуаціях?
7. Чи сприяє дружба і любов удосконаленню особистості юнака і дівчини?
8. Як слід берегти таємницю кохання, дорожити честю дівчини, гідністю юнака?
9. Чи можна в питаннях кохання користуватись готовими рецептами? Чому?

школа13
РОЗУМІННЯ УЧНЕМ ПОЧУТТЯ ДРУЖБИ
1. Якою, на твою думку, має бути справжня дружба?
2. Які необхідні якості повинні мати друзі?
3. Що дає людині наявність справжніх друзів?
4. Чому не можна дружити з егоїстичною людиною?
5. Чи можна нав'язувати дружбу, диктувати у дружбі свої вимоги?
6. Чи можна дружити з людиною, з якою нецікаво, або яку ти не поважаєш?
7. Чи може будь-хто стати другом? Чи потрібно шукати справжнього друга?
8. Чи можна ображатися на друга, якщо він сказав тобі правду?
9. Як повинен чинити справжій друг, коли про тебе інші говорять погано?
10. Які якості особистості зміцнюють дружбу, а які — ні?



СТАТЕВІ ПОЧУТТЯ УЧНЯ
1. В якому віці у тебе вперше виник інтерес до протилежної статі?
2. У зв'язку з чим і за яких обставин ти помітив (-ла) цей інтерес?
3. Що сприяло виникненню цього інтересу (книги, кіно)?
4. Які якості однолітків тобі подобаються?
5. Чи був інтерес до об'єкта твоєї симпатії тривалим?
6. Яке місце у твоєму житті займає інтерес до протилежної статі?
7. У чому проявився інтерес до протилежної статі?
8. Як інтерес до протилежної статі впливає на тебе (стосовно поведінки,навчання)?


СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО АЛКОГОЛЮ
1. Чи вживають алкоголь твої знайомі?
2. Чи вживаєш алкоголь ти?
3. Коли вперше спробував (-ла) спиртне? За яких обставин?
4. Як часто вживаєш алкоголь і з якої нагоди?
5. Як ставишся до тих, хто вживає алкоголь (зловживає ним)?
6. Чи вважаєш ти нормальним явищем вживати алкоголь?
7. Як ставляться твої батьки до тих, хто вживає алкоголь?
8. Що ти знаєш про шкідливість алкоголю для людського організму, як впливаєвін на сім'ю, професійну діяльність?
9. Що ти читав (-ла) про шкідливість вживання алкоголю?
10. Чи дивишся телепередачі антиалкогольної спрямованості?
11. Які антиалкогольні фільми ти бачив (-ла)?


школа14ДЛЯ ВИПУСКНИКА ШКОЛИ
1. Які почуття ти переживаєш у зв'язку із закінченням школи?
2. Що тобі найбільше запам'яталося із життя в школі?
3. Які предмети і чому тобі найбільше подобалися?
4. Твої враження про іспити?
5. Що тобі подобається і не подобається в комісії школи?
6. Кого ти найбільше поважаєш з близьких і знайомих тобі людей?
7. Твої побажання школі, майбутнім випускникам.


ЗНАННЯ БАТЬКАМИ СВОЇХ ДІТЕЙ
1. Чим особливо цікавиться ваша дитина?
2. Які улюблені заняття вашої дитини у вільний час?
3. 3 ким дружить і що ви знаєте про сім'ю її друзів?
4. Які інтереси у друзів вашої дитини?
5. Де, коли і як проводить час з друзями ваша дитина після занять у школі?
6. Який вплив мають товариші на вашу дитину?
7. Чи проводите ви час цілою сім'єю? Як саме?
8. Назвіть ваші родинні традиції.


ХАРАКТЕР ВЗАЄМОСТОСУНКІВ МІЖ УЧНЯМИ І БАТЬКАМИ
1. Чи любиш і поважаєш ти своїх батьків?
2. Чи допомагають вони тобі у навчанні?
3. Чи часто радишся з ними? З приводу яких питань?
4. Чи цікавляться батьки твоїми шкільними справами, дозвіллям?


УМОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
1. Які традиції є у вашій сім'ї?
2. Чи поділяється праця у вашій сім'ї на "чоловічу" і "жіночу"?
3. Як ставляться до речей і грошей у вашій сім'ї?
4. Чого тобі не вистачає у взаємостосунках з батьками?
5. Що є причиною конфліктів (якщо вони мають місце) між тобою і батьками?
6. Чи хотів би ти, щоб стосунки у твоїй майбутній сім'ї були аналогічними дотеперішніх?


ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ УЧНЯ СПРАВАМИ КЛАСУ
1. Яким би ти хотів бачити свій клас наприкінці навчального року?
2. Як допомогти класу стати таким? Напиши дві-три найважливіші, на твою думку,пропозиції.
3. Які справи ти пропонуєш внести у план роботи класу?
4. У яких справах ти хотів (-ла) би взяти участь або які організувати?

Кiлькiсть переглядiв: 4730