МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Кожна дитина іде до школи з вогником у душі, а завдання педагога цей вогник підтримати, щоб він не згас. З цим завданням професійно справляються вчителі початкових класів закладу.
Це люди з багатим життєвим та педагогічним досвідом, прагненням творчої діяльності. Динаміка розвитку колективу початкової школи закладу свідчить, що вчителі постійно працюють над собою, займаються самоосвітою, вдосконалюють свою педагогічну майстерність.
Для розвитку інтелектуальних, творчих, пізнавальних здібностей учнів вчителі використовують сучасні досягнення вікової психології, інноваційні технології навчання.
Девіз вчителів початкової школи:
«Любити, вірити, знати, поважати та розуміти дитину!»
„Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як ми вчили вчора, -ми вкрадемо у наших дітей завтра”
Керівник методичного об’єднання Барська О.С.
Щоб любові вогонь не згас,
Щоб віддать дітям серце і душу,
Я - щоранку заходжу в клас.
Я - Учитель, я вчити мушу!
Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Розв’язанню таких завдань значною мірою сприяє організація методичної роботи.
Мета роботи методичного об'єднання вчителів - створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою. Тому ця проблема і охопила всі сфери шкільного життя, весь освітній процес, де в центрі стоїть особистість - учень, з інтелектуальним, фізичним, творчим потенціалом.
Методичну роботу побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності освітнього процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів .
Члени ШМО вчителів початкових класів працюють під девізом:
«Думаємо колективно,
Працюємо оперативно,
Сперечаємось доказово,
Це для всіх обов’язково!»
Склад методичного об’єднання:
Барська Ольга Станіславівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»
Педагогічне кредо: Вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення.
Я - Учитель і це визначає всю мою суть і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу - навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, - і так уже багато років...
Це час, наповнений щоденною кропіткою працею, бо ти торкаєшся найціннішого - людських душ.
Азарова Олена Валеріївна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст», педагогічне звання «старший учитель»
Педагогічне кредо: Дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і дорослих, і тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховати чесних, щирих, правдолюбивих і справді вільних людей.
Професія першого вчителя унікальна, неповторна, життєдайна. Саме він відкриває нову " шкільну епоху" дитинства, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховує повагу малюків до свого нового статусу, виписує школярську долю.
Головне завдання для мене розкрити індивідуальність кожної дитини, тому що розумію: від того, якими будуть перші шкільні роки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і, врешті-решт, майбутній життєвий шлях.
Ламикіна Лариса Вікторівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
Педагогічне кредо: Основне – віра в дитину, повага її особистості, бажання допомогти їй в досягненні успіху.
Я - Учитель і я цим пишаюсь. І хоч працювати приходиться в нелегких умовах нашої «ринкової» економіки, я не зупиняюся на досягнутому, намагаюся бути мотиватором, ініціатором, щоб надихати і створювати бренд сучасної школи, яку вирізнятиме цілеспрямованість, демократичність, орієнтація на неперервний розвиток, відкритість для нововведень і їх запровадженя в педагогічну практику.
Гладченко Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
Педагогічне кредо: Єдине свідчення правильності процесу навчання – це щастя дитини.
Я знаю: учителями не стають, ними народжуються.
Щоб любові вогонь не згас,
Щоб віддать дітям серце і душу,
Я щоранку заходжу в клас.
Я - Учитель, я вчити мушу!
Школа - найдивніша країна, де кожен день не схожий не попередній, де кожна мить - це пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сваритися і витрачати час на порожнє, де кожен учень - це будівельник майбутнього, а значить всі жителі цієї країни відповідають за майбутнє.
Лемешко Дар’я Володимирівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Педагогічне кредо:
Кожній дитині – світло знань.
Кожній дитині – можливість творити.
Віру у сили свої без вагань – Радість у цьому світі жити!
Ідеальний вчитель – той, хто виховає учня, здатного навчити чомусь новому свого наставника.
Можевітіна Наталія Дмитрівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
Педагогічне кредо: «Навчаючись - учись, навчаючись - твори, у процесі творчості - навчай»
Я –режисер, сценарист, актор, художник, співець, письменник, диригент класного життя
Я –щаслива людина, бо робота перетворилася в сенс мого життя.
Степанова Тетяна Олександрівна, асистент вчителя, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
Життєве кредо: У дитині ми повинні бачити завтрашню дорослу людину – ось в цьому і полягає життєва мудрість батька, матері, педагога. Іншими словами – потрібно вміти любити дітей.