МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Кожна дитина іде до школи з вогником у душі, а завдання педагога цей вогник підтримати, щоб він не згас. З цим завданням професійно справляються вчителі початкових класів закладу.

Це люди з багатим життєвим та педагогічним досвідом, прагненням творчої діяльності. Динаміка розвитку колективу початкової школи закладу свідчить, що вчителі постійно працюють над собою, займаються самоосвітою, вдосконалюють свою педагогічну майстерність.

Для розвитку інтелектуальних, творчих, пізнавальних здібностей учнів вчителі використовують сучасні досягнення вікової психології, інноваційні технології навчання.

Девіз вчителів початкової школи:

«Любити, вірити, знати, поважати та розуміти дитину!»

„Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як ми вчили вчора, -ми вкрадемо у наших дітей завтра”

Керівник методичного об’єднання Барська О.С.

Щоб любові вогонь не згас,

Щоб віддать дітям серце і душу,

Я - щоранку заходжу в клас.

Я - Учитель, я вчити мушу!

Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Розв’язанню таких завдань значною мірою сприяє організація методичної роботи.

Мета роботи методичного об'єднання вчителів - створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою. Тому ця проблема і охопила всі сфери шкільного життя, весь освітній процес, де в центрі стоїть особистість - учень, з інтелектуальним, фізичним, творчим потенціалом.

Методичну роботу побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності освітнього процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів .

Члени ШМО вчителів початкових класів працюють під девізом:

«Думаємо колективно,

Працюємо оперативно,

Сперечаємось доказово,

Це для всіх обов’язково!»

Склад методичного об’єднання:

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/uchitelya/Барська О.С..JPG

Барська Ольга Станіславівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»

Педагогічне кредо: Вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення.

Я - Учитель і це визначає всю мою суть і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу - навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, - і так уже багато років...

Це час, наповнений щоденною кропіткою працею, бо ти торкаєшся найціннішого - людських душ.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Азарова.jpg

Азарова Олена Валеріївна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст», педагогічне звання «старший учитель»

Педагогічне кредо: Дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і дорослих, і тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховати чесних, щирих, правдолюбивих і справді вільних людей.

Професія першого вчителя унікальна, неповторна, життєдайна. Саме він відкриває нову " шкільну епоху" дитинства, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховує повагу малюків до свого нового статусу, виписує школярську долю.

Головне завдання для мене розкрити індивідуальність кожної дитини, тому що розумію: від того, якими будуть перші шкільні роки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і, врешті-решт, майбутній життєвий шлях.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Ламикіна.JPG

Ламикіна Лариса Вікторівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»

Педагогічне кредо: Основне – віра в дитину, повага її особистості, бажання допомогти їй в досягненні успіху.

Я - Учитель і я цим пишаюсь. І хоч працювати приходиться в нелегких умовах нашої «ринкової» економіки, я не зупиняюся на досягнутому, намагаюся бути мотиватором, ініціатором, щоб надихати і створювати бренд сучасної школи, яку вирізнятиме цілеспрямованість, демократичність, орієнтація на неперервний розвиток, відкритість для нововведень і їх запровадженя в педагогічну практику.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023-Гладченко.jpg

Гладченко Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»

Педагогічне кредо: Єдине свідчення правильності процесу навчання – це щастя дитини.

Я знаю: учителями не стають, ними народжуються.

Щоб любові вогонь не згас,

Щоб віддать дітям серце і душу,

Я щоранку заходжу в клас.

Я - Учитель, я вчити мушу!

Школа - найдивніша країна, де кожен день не схожий не попередній, де кожна мить - це пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сваритися і витрачати час на порожнє, де кожен учень - це будівельник майбутнього, а значить всі жителі цієї країни відповідають за майбутнє.

/Files/images/2023- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Лемешко.jpg

Лемешко Дар’я Володимирівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Педагогічне кредо:

Кожній дитині – світло знань.

Кожній дитині – можливість творити.

Віру у сили свої без вагань – Радість у цьому світі жити!

Ідеальний вчитель – той, хто виховає учня, здатного навчити чомусь новому свого наставника.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023-Можевитина.jpg

Можевітіна Наталія Дмитрівна, вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»

Педагогічне кредо: «Навчаючись - учись, навчаючись - твори, у процесі творчості - навчай»

Я –режисер, сценарист, актор, художник, співець, письменник, диригент класного життя

Я –щаслива людина, бо робота перетворилася в сенс мого життя.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Степанова.jpg

Степанова Тетяна Олександрівна, асистент вчителя, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»

Життєве кредо: У дитині ми повинні бачити завтрашню дорослу людину – ось в цьому і полягає життєва мудрість батька, матері, педагога. Іншими словами – потрібно вміти любити дітей.

/Files/images/13- стрічка.jpg

Ємець Тетяна Миколаївна , вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

Педагогічне кредо: «НАВЧАТИ І ВИХОВУВАТИ ТАК, ЩОБ У КОЖНОМУ ДИТЯЧОМУ СЕРЦІ ЗАПАЛИТИ ВОГНИК ПІЗНАННЯ, МИСЛЕННЯ, ДОБРА».

Колектив вчителів початкових класів – творчий колектив, які спрямовують свою діяльність на вдосконалення та систематичне провадження інноваційних форм навчально-виховної роботи з учнями. Результатом їх діяльності стають нові моделі. Учителі намагаються створити такі умови для розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні здібності, властиві кожній дитині, виховується активний громадянин демократичного суспільства, будівник могутньої держави, патріот своєї Вітчизни – України.

Кожного класовода хвилює питання, як зробити навчання цікавим. Вони своє завдання як учителя бачать в тому, щоб розвинути інтелектуальні здібності своїх учнів, підтримати їхнє бажання вчитися, допомогти дітям досягти успіху. Кожен урок, проведений вчителями, – це цікава подорож з дітьми у світ науки, це і гра, і пізнання нового, і радість творчого пошуку. Це час зростання особистості учнів, їх розумового розвитку, творчого мислення, психологічного комфорту. Зміст праці вчителі збагачують за допомогою різноманітних інноваційних методів і прийомів. Їх уроки відзначаються логічною завершеністю, умотивованістю, оптимальністю вибору форм і методів роботи. Постійно спонукають учнів працювати в парах і групах, створюють умови для вільного висловлювання думки, міркування. Вчителі люблять своїх вихованців, допомагають їм усвідомити свою індивідуальність і неповторність, кожного дня під час уроків і в позакласній діяльності створюють для учнів ситуацію успіху.

Кiлькiсть переглядiв: 884