Повернутися до звичайного режиму

Павлова Інна Володимирівна, завідуюча бібліотекою.

«Бібліотекар – розпорядник долі книг.

Бібліотекар – перший стимул читацького інтересу.

Бібліотекар – провідник, який допомагає книзі знайти дорогу до серця читача».

Павлова Інна Володимирівна - вчитель історії

Професійне кредо:

«Людина – це підсумок прочитаного. Дитина, яка свого часу не зустрілася з доброю книгою, не стане в майбутньому особистістю».

Творче кредо:

«Прийшовши працювати у шкільну бібліотеку, я поставила собі за мету зробити все можливе, щоб мої читачі дружили з книгою, щоб із книги, як із найчистішого джерела, черпали знання і почуття гарячої любові до своєї Батьківщини, свого народу, щоб з інтересом входили у широкий і багатогранний світ, який відкриває книга, жили за давно встановленим мудрим законом істинної культури: ні дня без читання».

Шкільна бібліотека– це фундамент освіти і самоосвіти, за своєю суттю вона є Берегинею людського знання. Вона є найнеобхіднішим помічником учителя та учнів у вірному виборі інформації, справжнім центром пропаганди книги, надійним помічником педагогів у навчанні і вихованні учнів.

Вся робота бібліотеки побудована:

- на формування стійких читацьких інтересів, свідомої потреби в читанні, запровадженні активних форм інформування про книгу;

- на підвищення бібліотечної культури школярів шляхом проведення бібліотечно-бібліографічних уроків, тематичних тижнів по галузях знань, тижневі інформації, акції «Живи, книго!», тижнів шкільного підручника, шкільної бібліотеки, конкурсу «Найкращий читач року», свята дитячої та юнацької книги;

- на збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду (доброчинна акція «Подаруй бібліотеці книгу», «Родина – шкільній бібліотеці»;

- на функціонуванні довідково-інформаційного апарату.

Основні завдання бібліотеки:

- Формувати у школярів глибокі знання про книгу, бібліотеку та вміння працювати в бібліотеці з бібліографічним апаратом бібліотеки, з різними джерелами інформації.

- Закріпити вміння школярів працювати з науковою, критичною літературою, знаходити її в каталогах і картотеках.

- Закріпити вміння школярів працювати з довідковою, енциклопедичною, словниковою літературою.

Форми масової роботи бібліотеки.

Книжкові виставки; Захист читацького формуляра;
Проводи Букваря; Посвята у читачі;
Літературні свята; Театралізовані вистави;
КВК; Вікторини;
Читацькі конференції; Прем’єри книг.

бібліотека

Читання - це чудова гімнастика для розуму!

Книга - кращий учитель, вірний друг, добрий порадник в усі тяжкі хвилини життя.

При допомозі книги ми можемо здійснитьи любу подорож, побувати в любій країнї.

В нашій бібліотеці можна:

- взяти цікаву книгу;

- розповісти про книгу, яка сподобалась;

- підготувати доповідь, повідомлення або презентацію;

- почитати журнали та енциклопедії;

- виконати домашнє завдання.

До Ваших послуг:

Алфавітний каталог;

Систематичний каталог;

Методична картотека;

Картотека матеріалів Міністерства освіти і науки України;

Методична література;

Краєзнавча література;

Довідкова література;

Словники;

Художня література;

Підручники.

Шановні учні, заходьте щодня до бібліотеки.

Читайте книги, поглиблюйте свої знання.

Розширюйте свій світогляд.

Набирайтеся мудрості.

Отримуйте задоволення від прочитаного.

бібліотека

Кiлькiсть переглядiв: 280