Директор ХЗОШ №44

/Files/images/директор!.jpg

Івахненко Лариса Василівна, вчитель української мови та літератури, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", має педагогічне звання "вчитель- методист". Очолює школу з 2014 року.

Її роботі притаманні високий професіоналізм, відповідальність за кінцевий результат. Здібний адміністратор та організатор, умілий педагог, правильно визначає пріоритетні напрямки розвитку школи.

Люблю - школу, життя, літературу.
Знаю - методи, підходи, технології навчання.
Вмію - розказати, пояснити, навчити.

Професійні переконання:

•Я вважаю, що, насамперед, треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості.

•Успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя й учня, в умінні "запалити" дітей до роботи.

Заступник директора з навчально-виховної роботи

/Files/images/Людмила Коваленко.jpg

Коваленко Людмила Олексіївна, вчитель математики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", має педагогічне звання "старший учитель".

Будучи випускницею школи, натхненно працює над збереженням і зміцненням традицій своєї альма-матер, її діяльність спрямована на реалізацію системного підходу до формування гармонійної особистості, виховання патріотизму, громадянських якостей школярів, розвиток у них життєвих компетентностей.

Професійні переконання:


•Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу .
•Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб.

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Семиног О.В.

Семіног Олена Василівна, вчитель математики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Досконало володіє методами управлінської діяльності та педагогічної роботи з дітьми, ефективними формами і технологіями організації виховного процесу у школі.

Професійні переконання:

•Поділяю думку В. Сухомлинського : «Учитель має право вчити інших, допоки вчиться сам».
•Прагну не зупинятися в пошуках, творити себе, бути щасливою і дарувати щастя іншим – тільки так можна відчути задоволення від своєї праці й побачити вогники вдячності в очах учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 1498