/Files/images/ГПД 1.jpg

Сьогодні у зв’язку з постійною зайнятістю батьків особливого значення набуває організація груп продовженого дня. Заняття в другу половину дня дають можливість учням закріпити знання, отримані на уроці, розвивати свої творчі здібності, поспілкуватись та відпочити.

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.

Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей, запитів та інтересів дітей.

РЕЖИМ ДНЯ - ЗАКОН ЖИТТЯ І ДІЯЛЬНОСТІ

/Files/images/ГПД 2.png

НОРМАТИВНО - ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ:

1. Основні орієнтири виховання учнів

2. Конвенція про права дитини

3. Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини

4. Державний стандарт початкової загальної освіти

5. Положення про ГПД

6. Про організацію роботи ГПД

7. Про нормативність наповнюваності ГПД

Кiлькiсть переглядiв: 95