МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО- МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Першочергове завдання педагога полягає в тому, щоб відкрити у кожній людині творця, поставити його на шлях самостійної, творчої, інтелектуальної праці. В. Сухомлинський.

Керівник методичного об’єднання Белюченко І.В.

Ніколи ще інформатика, фізика та математика не були настільки неосяжними і такими потрібними людям науками, як сьогодні. Проте, якими вони будуть завтра, говорити важко. Вони розвиваються зараз так стрімко, так часто робляться в них нові відкриття, що гадати про те, що буде, мабуть, марно. Одне можна сказати напевно: завтра ці науки стануть ще могутнішими, ще важливішими і потрібнішими людям, ніж сьогодні!

Основні завдання ШМО :

1. Запровадження гнучких моделей організації освітнього процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

2. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів ШМО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.

3. Вдосконалювати якість викладання предметів шляхом впровадження ІКТ.

4. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

5. Поглиблювати знання з ряду предметів (математика, фізика, інформатика), використовуючи факультативи та спецкурси.

6. Систематично вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.

7. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності з діючими вимогами.

Склад методичного об’єднання:

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Коваленко.jpg

Коваленко Людмила Олексіївна, вчитель математики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "старший учитель"

Кредо: Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому .

Кожен робочий день приносить нові враження від проведених уроків, допитливих учнів, дружніх колег. Збільшення розумового навантаження на уроках примушує задумуватися над тим, як підтримати в учнів інтерес до вивчення матеріалу, їх активність протягом усього уроку, уникнути байдужості та небажання вчитися.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023-Семиног О.В..jpg

Семіног Олена Василівна, вчитель математики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Кредо: Сильним і досвідченим стає педагог, який уміє організовувати свою працю.

Постійно збагачую свої знання, щоб не втратити професійної майстерності, авторитету серед учнів, батьків, колег.

Прагну жити і працювати за заповідями педагогіки добра, порядності, творчості.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Суворова.jpg

Суворова Ольга Василівна, вчитель інформатики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії"

Кредо: Радість життя пізнається через перемоги, а мудрість життя - через поразки.

/Files/images/13- стрічка.jpg

/Files/images/2023- Белюченко.jpg

Белюченко Інна Володимирівна, вчитель фізики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст І категорії"

Кредо: Учити жить! Чи є такий урок? Чи є для цього формула єдина? Учити так, щоб виросла людина.

/Files/images/лента.jpg

/Files/images/2023- Андрейченко.jpg

Андрейченко Тетяна Олексіївна, вчитель математики, кваліфікаційна категоря "спеціаліст вищої категорії"

Кредо - Не вести дітей за собою, а, навпаки, навчити їх самостійно вести себе по життю.

Мої професійні орієнтири: закохувати своїх учнів в математику так, як закохана в неї я сама; іти в ногу з часом; спрямовувати свою працю у русло постійного творчого пошуку.

Головним для мене, як для вчителя, є учень з його проблемами, його внутрішнім світом. Намагаюся,щоб на моїх уроках дітям було цікаво, щоб у них виникали внутрішні мотиви до навчання і бажання сприймати, вивчати, застосовувати знання на практиці, щоб виникала потреба задати запитання, дізнатися більше.

/Files/images/лента.jpg

/Files/images/2023- Рибіна.jpg

Рибіна Юлія Олександрівна, вчитель інформатики, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Педагогічне кредо: «Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш»

Життєве кредо: «Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили.

Працюючи з дітьми виховую їх хорошими, чуйними,комунікативними особами суспільства. Тому намагаюся бути для них не наглядачем, не контролером, а консультантом та джерелом знань , стати старшим товаришем, другом та порадником, партнером у спільній діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 648