Освітня фундація GoGlobal реалізує Програму психоемоційної підтримки для українських шкіл.
GoGlobal — освітня фундація, яка ініціює, пілотує та масштабує проєкти для вчителів, школярів та молоді.
Психічне здоров'я та емоційний добробут дитини – це фундамент успішного навчання. Лише маючи основу у вигляді емоційного благополуччя і підтримки дитина має спроможність ефективно засвоювати нові знання й оволодівати необхідними навичками.
Школа має бути острівцем безпеки і надійності. Саме для цього ми розробили програму каскадних тренінгів. Вони ефективні тим, що можуть охопити велику кількість вчителів та шкільних психологів, навчити визначати перші прояви стресу, основам психологічної допомоги, а також зрозуміти, де межа компетентності вчителя і шкільного психолога, коли потрібно звернутися по спеціальну допомогу.
Графік проведення тренінгів для педагогів:
10.01.2024 о 10:00 посилання
https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1
18.01.2024 о 16:00 посилання
https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1
25.01.2024 о 16:00 посилання
https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1
01.02.2024 о 16:00 посилання
https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1
10.01.2024 та 18.01.2024 були проведені тренінги для педагогічного колективу «Коли світ на межі змін: школа, чутлива до психічного здоров’я».
Тренінг підготували за рекомендацією Громадської організації «ГО ГЛОБАЛ» у межах проєкту гуманітарного реагування, що впроваджується в Україні міжнародною неурядовою організацією «Finn Church Aid» (FCA).
Практичний психолог Куліш Анастасія Олександрівна та соціальний педагог Добровольська Олена Сергіївна розкрили мету тренінгів:
• допомогти удосконалити знання і навички у підтримці психічного здоров’я дітей та молоді;
• з'ясувати складові концепції школи, чутливої до психічного здоров’я;
• розглянути наявні в українській освітній практиці матеріали (програми, курси, проєкти тощо), які можуть бути використані на етапі становлення та розвитку школи такого формату;
• окреслити потенційні рішення, які можна використовувати у діяльності вже сьогодні з метою покращення психічного добробуту всіх учасників освітнього процесу.