/Files/images/2024 ГО ГЛОБАЛ.jpg

Освітня фундація GoGlobal реалізує Програму психоемоційної підтримки для українських шкіл.

GoGlobal — освітня фундація, яка ініціює, пілотує та масштабує проєкти для вчителів, школярів та молоді.

Психічне здоров'я та емоційний добробут дитини – це фундамент успішного навчання. Лише маючи основу у вигляді емоційного благополуччя і підтримки дитина має спроможність ефективно засвоювати нові знання й оволодівати необхідними навичками.

/Files/images/2024- психолог.jpg

Школа має бути острівцем безпеки і надійності. Саме для цього ми розробили програму каскадних тренінгів. Вони ефективні тим, що можуть охопити велику кількість вчителів та шкільних психологів, навчити визначати перші прояви стресу, основам психологічної допомоги, а також зрозуміти, де межа компетентності вчителя і шкільного психолога, коли потрібно звернутися по спеціальну допомогу.

Графік проведення тренінгів для педагогів:

10.01.2024 о 10:00 посилання

https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1

18.01.2024 о 16:00 посилання

https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1

25.01.2024 о 16:00 посилання

https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1

01.02.2024 о 16:00 посилання

https://us04web.zoom.us/j/71624439383?pwd=zGPMOT5BQutgtWgBJCfM5ybvUqztzr.1

10.01.2024 та 18.01.2024 були проведені тренінги для педагогічного колективу «Коли світ на межі змін: школа, чутлива до психічного здоров’я».

/Files/images/2024- психолог 9.jpg /Files/images/2024- психолог 7.jpg

Тренінг підготували за рекомендацією Громадської організації «ГО ГЛОБАЛ» у межах проєкту гуманітарного реагування, що впроваджується в Україні міжнародною неурядовою організацією «Finn Church Aid» (FCA).

/Files/images/2024- психолог 1.jpg /Files/images/2024- психолог 3.jpg


Практичний психолог Куліш Анастасія Олександрівна та соціальний педагог Добровольська Олена Сергіївна розкрили мету тренінгів:

• допомогти удосконалити знання і навички у підтримці психічного здоров’я дітей та молоді;

• з'ясувати складові концепції школи, чутливої до психічного здоров’я;

• розглянути наявні в українській освітній практиці матеріали (програми, курси, проєкти тощо), які можуть бути використані на етапі становлення та розвитку школи такого формату;

• окреслити потенційні рішення, які можна використовувати у діяльності вже сьогодні з метою покращення психічного добробуту всіх учасників освітнього процесу.

/Files/images/2024- психолог 4.jpg /Files/images/2024- психолог 5.jpg /Files/images/2024- психолог 6.jpg/Files/images/2024- психолог 2.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 34